Moze ktos sie chce przylaczyc?

Tak.Ferie – this is it.Tylko usunac snieg, zrobic temperature ok. 24 stopni i full happiness.Ale niestety, takich wtykow juz nie posiadam.Bede sie musiala zadowolic tym, co jest…

Hm, te filmy erotyczne sa gorsze, niz sadzilam.Buu…i can’t get no satisfaction [a, no wlasnie - w tescie made by Sy wyszlo mi, ze jestem niedopieszczona :P].I co zrobimy z tym fantem…?Moze powinnismy sobie urzadzic jakis senas?Czekam na propozycje [czy to brzmi dwuznacznie, czy to ja jestem juz przewrazliwiona :P?].

Moze jednak ktos chce sie poczestowac tym popcorn’em :P?