genro blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 4.2006

so close.

2 komentarzy

Tak blisko wielkiej porazki, a raczej ciagu porazek, ktora nastapi juz 4 maja.To nie zmienia faktu, ze chce juz byc po 26.Bo na razie czuje sie jakbym zyla w zawieszeniu, i nie wiedziala co ze soba zrobic, tak do konca.
Wannabe so close to you.Sometimes it’s hard, but i try to be strong too.Damnfuckingmatura.
Ale ale, pzrecie i tak po tych 70ciu latach miotania sie na ziemi pojdziemy do piachu.Glupio skonstruowane, nie?
Komp sie zalamal, a wlasciwie to jego myszka, dlatego tajniacko pisze notke z laptopa ojca.Ciiii.
Jak ktos kupi ‚kij Bija’ to niech da znac, chetnie przeczytam.

Yea, i wish.Wiosna anno domini 2006 bedzie mi sie kojarzyla wylacznie z niewyspaniem, ksiazkami, znuzeniem, niewiedza, zmeczeniem, nerwami etc etc.Bo ja na serio nic nie umiem.Oooomajfakingad.

A kiedy nadejdzie 27.V – pasuje.Wybywam z domu na tydzien.Zamykam sie gdzies, w jakims odludnym miejscu.Z jedna osoba.Potem
upijam.Upajam.Szaleje.Tylko niech juz bedzie po!

Sleeeep.


  • RSS