genro blog

Twój nowy blog

Wiecie co mnie bardzo denerwuje w ludziach?To, ze mowia zle rzeczy na temat czego, na czym zupelnie sie nie znaja..:/.Wrrrrr…strasznie mnie irytuja tacy „nibyznajacysienarzeczy”…
heh…Glownie chodzi mi tu oczywiscie o mange…bo jak slysze takiego co to mowi, iz „to straszna dziecinada, jakie to glupie, nie warto tego ogladac” itp, itd…to mnie biala goraczka bierze >!!
skoro im tak wygodniej…-__-

Siedzimy w wiekszym gronie i mamy niezly
ubaw z niektorych blogow.Heheheh….
Bloodzia wlasnie czyta sms-y, ktore dostala od bardzo „inteligientnej” osobki ;>>>.No cosh…swiat skalada sie z ludzi i „LUDZI” ;PP.Chociaz…dobrze, ze TACY istnieja, bo mozna sie z nich posmiac :]]]. FUN&SMILE 4 @ll !!! :D

If I were a Slayers character, I'd be Naga the White Serpent!  Who would you be?

Postanowilam objasnic Wam co to jest ta cala manga i anime.Otoz manga jest to komix japonski.Charakteryzuje sie on
tym, iz bohaterowie tych komiksow maja
duuuze oczy, bardzo szczuple sylwetki i
jest pzrepelniony bishounenami (mlody,
piekny mezczyzna) ^–^!!Manga jest rowniez bardzo dynamiczna ( manga znaczy
mniej wiecej tyle co „tysiac obrazow”).
Niesamowite jest to jak japonczycy
wykorzystuja biel i czern ( manga jest
czarno-biala jakby ktos nie wiedzial ;))
.Potrafia stworzyc tylko z tych dwoch kolorow roznorodna game odcieni czerni ,
szarosci czy nawet bieli :>.
Jesli chodzi o anime to jest to po
prostu zfilmowany komix .
Aha…jeszcze jedno…mange mozna podzielic na kilka gatunkow:
-shoujo ( dla dziewczyn ),
-shounen ( dla chlopakow),
-yaoi ( dla kobiet traktujacy o zwia -
zkach mezczyzn :P~~~~),
-shounen-ai ( lagodniejsz odmiana yaoi),
-hentai ( komix „tylo dla doroslych” ;>,
ktory rowniez posiada wersje ciezsze i lzejsze).To by bylo na tyle…Ja ne !!

Heh…Emigranci byli calkiem niezli…
tylo wspolczuje tym co siedzieli na pzrodzie…pewnie niezle ich opluli ci aktorzy…Pamietajcie dzieci, zeby w teatrze nigdy nie siadac w pierwszym rzedzie, bo mozna zostac oplutym !!
Btw.fizyka to strasznie skomplikowany pzredmiot…nie na moj maly rozumek ;P.

Kakarakamuchen…:>Cosh….glupota i prostactwo dotarlo nawet tutaj ( wieszkosc pewnie wie o co mi chodzi ;))
Heh…niemiecki sucks :P.Ladu,ladu…
kijdozadu!!!!I znoff zmienil sie obrazek na blogu…fajnie to wyglada…THX BLOODYYYYYYYY :**** !!!
Dobrze, ze istnieje ktos, kto naprawi bledy po „huraganie Kasicy” ;P.

seses

23 komentarzy

ha! wuamanie na bloga ;))
i co teraz Geni? ;))
chcialabys Bloodi ;>
blog niestrzezony.. blog niestrzezony.. pipip ;>
system ostrzegawczy wlaczony.. [wymiataj stad:>]
uwazaj bo jeszcze pojde :PP
oka oka niech Ci bedzie ;P
juz Cie nie kocham ;P
a ja Ciebie tak i co? :*
dobra dobra.. juz nie klamie :P tez Cie kocham:>
ale najwazniejsze, ze swieci slonce
Slonceeeee swieeeci nad namiiii.. ;)) hyhyh
time out ;P

[ Session completed ]

Ekhem…no tak…a jednak (droga perswazji ;p) zalozylam tego bloga.Ostrzegam, iz nie nleze do osobek systematycznech…ale w miare mozliwosci bede sie starala prowadzic to cosik regularnie :>.A teraz czas na przedstawienie postaci glownej…czyli MNIE ;}.Zwa mnie Kasica, lat 15.Plci chyba nie musze podawac ;)).Interesuje sie manga i anime ( i na razie nie wyglada na to zeby mi przeszlo :]).
Uwielbiam Gorillaz i Lady Pank.Hm…od
czasu do czasu powstaja rowniez jakies moje bohomazy ;) ( ktore moze kiedys tu zamieszcze ;>).Ano!…[postaram sie tez zmienic wyglad tego bloga (przy pmocy mej kochanej Bloodzi, bez ktorej blog by ten raczej nie powastal…Domo^ arigato^ asieku ^***^!!!!)To by bylo na tyle!3majta sie berylajta;>.


  • RSS